Börja om igen!! =)

Heej!
Ni vet ju att en gång sa ju jag att jag skulle börja om men blggen och skriva lite mer och skriva lite mer om min häst och jag men det har ju inte börjat ju! =( . Men nu hoppas jag att jag verkilgen kan blogga några gånger varje dag och så! =)
Men min blogg är ju inte så himmla poppulär så jag undra om ni kan typ hjälpa mig att fixa så jag får bra med folk som tittar! =) kanske kan hjälpa er me. Ni kan ju komentera där nere och skiva jag eller neej så jag vet! =)


Men visste ni en till sak?? nu äntligen ska jag få en kanin!!!! =) ska bli skit kul!
Jag ska få den av min kompis lisa! =) ( http://lisaochniljljs.blogg.se ) Men den kommer kanske i morgon eller i övernorron! =) Men skriver mer i morgon herrå! =)


detta är lakritzo men nu ser han faktidgt inte lika dan ut numera är han mycket sötare! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0