Ridit,sova med Lisa! =)

Hejsan!! =)
Har precis Ätit min Pizza tsm me Lisa.
Men tänkte berätta om vad vi gjorde med TinTin! =)
Först såklart borsta vi en stund sedan började vi  sadla och tränsa honom!
Sen gick vi ut i skogen och prommenera. Lisa fick rida först! =)
Sen när vi hade kommit till fälltet hoppa jag upp och red lite. Först var han lite spännd och så men han slappna av till slut och i bland sökte han sig ner och ville jobba!
Tränade också lite på att ställa men gick lite så där i vänster varv
och i höger så var han för mycket ställd! =(
Men som sakt jag tyckte det gick ganska bra.
Sedan började vi gallopera gick super sökte sig ner nästan på en gång! =)
Men sen började vi gå neråt till Lisas mormor och morfar.
De var jätte trevliga och snälla!
Lisa frågade också om vi fick varsin glass och det fick vi också  piggelin blev det! =)
Sen gick vi upp mot stallet och fixa i årding honom hade ju sin fina John Whitiker grimma på sig!! ( Kan visa bilder senare! =) ) Sen var vi klara och skulle åka hem igen!
hämade upp pizza på vägen hem! =) åt lite sen bada vi Caspian och så! =)
och nu är vi här och sitter och bloggar!
Men det var allt för i dag!
Sov så gott önskar jonna!
Lite suddig bild men det få vara så! hihi =)

Kommentarer
Postat av: Ulrica

Mina fina!! <3

2011-04-05 @ 07:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0