Heej

Heej idag har jag ridet T.T. Jag skulle först bara vara hemma hos min mormor och slöa men helt plötsligt ringer Emma och frågar om vi kan rida i lindhult. Men det var bara det att de skulle bara hämmt pengar så de kunde betala ridhus avgiften. Så jag och mormor strässa oss jätte jätte mycket. Men när vi kom upp till lindhult var de inte där. hahaha!!!!! Men när dem kom så var jag nästan färdig riden. Tokiga lilla Emma! <3 Men jag tänkte berätta lite om mitt hopp pass. Jag började trava och galloppera fram gjorde inte så stor gräj ut av det. Sen när jag hoppade fram så var det ett liten räcke på 60-65cm eller nått. Hoppade jätte lågt i dag för att mormor vågade inte höja mer. Men iallafall! Jag hoppade på en volt det där hindret det stog lite snettigenom men änndo inte det stog typ så att man kunde hoppa det på volt.

 

Sen hoppade jag på en båge jag hoppade i trav ett litet litet hinder och sedan så skulle han fatta gallop efter gick jätte jätte bra. Sen la vi upp det så det kanske blev 70 cm men jag hoppa det bara en gång så han hade licksom sätt att det var högre nu.

 

Sedan hoppade jag på en linje gick också toppen sen hoppade jag en liten banna på 6 hinder. första hindret var en gul röd oxser sen skulle man galloppera kort sidan och hoppa en linje första hindret på linjen var en blå vit oxer och sedan vidare på nästa som var ett vanligt orange svart räcke sedan vidare på ett plank. ( Det var det jag hoppade först på en volt. ) och sedan ner och hoppa det som var 70 cm. Var en väldigt bra bana. När Emma kom fick jag låna en box i lindhult så att TinTin kunde så där. Men det var allt om min hopp träning!

 

 

HADE GOTT SÅ LÄNGE HERRÅ!! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0