morfar

heej heej är hos min morfar idag. visste inte riktigt inte vad jag skulle göra så varför inte blogga.


Jag har inte så mycket att säga  eller jag kan ju berätta vad min häst och jag har gjort lite grann.



När jag fick honom var han 5 och jag var fyra år jag träna honpom inte sådär som jag gör nu precis men iallafall nåra år senare var jag kanske 6-7år eller nåt då börja jag nog och hoppa lite senare gick jag över till viby rid och körsällskap där jag fick lära mig massor av saker av marin. och nu har jag böjat hoppa högre och tävla massor.
                                                                          
                                                                   
                                                                     hoppas ni har det bra önskar jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0