Emma och träning

Heej! Idag kl 10°° så var jag på hoppträning hos marion.
Vi börja trava dem lite på fyrkanten och skulle öva på att öka och plocka ihop igen.
Sen trava vi i cerpentiner ( tre bågar) och när man hade gjort tre bågar så skulle man trava över ett 10-20cm högt räcke och sen trava vidare på trav bommar. tre gånger skulle vi göra det. Sen skulle vi börja gallopera jag och Emma skulle gallopera tsm. Vi skulle Öka vid långside  hörnerna. Och efter det skulle vi hoppa fram på en trippelbar gick faktiskt jätte bra för mig!! Det kände som att jag flög fram. Sen gjorde vi det till en trippelbar. Vi hoppade fram på ett trav kryss sen för att hästarna skulle få hoppa ett litet och normalt hinder. Sen hoppa vi en linje först skulle jag komma å 5 galopp språng men sen insåg jag och marion att det inte funka å jag fic komma på 6 galoppsteg.
sen skulle vi hoppa bana det fanns 10 hinder vi skulle hoppa. gick jättebra tills jag skulle hoppa sjuan för jag visste inte vart jag skulle och maion tog fel väg också och då blev jag osäcker på om jag skulle hoppa eller inte så då stanna tintin och då trillade jag av.
Men jag hoppade på igen ocg skulle köra banan en gång till men då kom jag bara till feman sen trilla jag av igen och tappa luften. ( DET GJORDE ONT!! =( ) Men jag hoppade upp igen också hoppade jag lite mindre hinder efter åt men huvudsaken är att jag kom över. Jag glömde säga att båda gångerna jag trillade av så åkte hella tränset av på lilla TinTin. =) hihi.
Men efter jag hade ridet var jag med Emma. Vi har bakat och lekit häst.! =)
Här ska ni få senågra bilder ifrån mig i Lcen när jag vann! =)
Herrå!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0