Hopp träning med Lakritzo,Ute med TinTin+köpt en transport!

Hej! Nu har jag precis kommit in från att hoppat med Lakritz. Gick jätte bra hoppade 16cm med honom och Lakritz är bara c 10cm. Men jag har inte så himmla mycket att säga om det så vi går över till skogs rundan med TinTin! Vi gick en liten runda trava en liten sträcka och senare hitta vi en galopp backe. Gick strålande bra!!!!!!!!!! =)

Sen har vi ju köpt en transport en thule en blå! =)
Kanske kan lägga ut en bild på den nån gång! Hinner inte nu för jag ska snart äta tacos. ( Mummmmss!! )

Jag lova ju att lägga ut bilder på när jag red fälltävla  för Jan Jönsson så tänkte göra det nu! =)


detta var alla bilder men ses i morgon!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0