Jan Jänsson

Heej!!
har inte hunnit skrivet nått för jag har variet på träning för jan jönsson! =)

Det är det jag ska berätta om!

I ferdags så fick jag reda på att jag skulle få åka till karslund och hoppa för jan jänsson.
Jan Jänsson är ju os-medaljgör i fälltävlan.
Och i lördags så var min första träning kl halv eller kl 5 alltså banhoppning.
gick strålande men tintin blev trött efter ett dag för att det var så tungt underlag på rid banan.
Vi fick öva väldigt mycket på svängar och galoppen. Men efter ett tag så skulle jag hoppa komenation men längden stämde inte för min lilla b-ponny så han tvärnita vid en oxer så jag trillade av. =(
Men jag hoppade upp igen och sen var det bra!! =)

Sen kl 8 eller 7 så var det en föroläsning med han var jätte kul men har inte jätte mycket om att skriva om en föroläsning så jag berättar om söndan när det var fälltävlan.

Först började vi galoppera runt fälltätt. Kände att TinTin blev lite pigg när han hade en häst bakom sig och en häst framför sig!
Men sen började vi hoppa fram och det gick jätte bra! efter ett tag så skulle vi gå till ett vatten hinder gick jätte bra tills vi skulle galoppera efter varandra för tintin gillar inte det precis så han börja bocka och då trilla jag av igen. =( men jag hoppade upp och forsatte rida. 

Men ja nu har jag inte så mycket att säga mer 
så heej heej!! =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0