Pia träning!!!

Hej! I dag har jag varit på Pia träning på rinken. Gick skit bra! Men Tintin var lite pigg och busig. Kände det ända från början. För när jag skulle gallopera så gick det jätte dåligt för jag kunde knappat att stanna men sen så gick det jätte bra. När vi började rida fram för Pia gick det sådär för han bra stog och kollla på allting annat. Sen skulle vi börja hoppa fram på små hinder. gick super sedan skullle vi hoppa en tre komenation och det gick super det var ju ändå förska gången! =) Men nu har jag inget mer att säga så här kommer lite blandade bilder!! =) Herrrråå =) 












Kommentarer
Postat av: Mamma

2011-05-15 @ 20:02:02
Postat av: Anki

Tack <3

Brukar kika in på din blogg, som är jättefin

Kram

2011-05-18 @ 20:59:51
URL: http://livetistugan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0